بزرگترین افسانه درباره علائم بارداری افشا شد



شروع علائم بارداری با تاخیر در زمان قاعدگی و لکه بینی همراه است به خصوص برای زنانی که دوران پریودی منظمی دارند از مطمئن ترین و سریع ترین علامت ها می تواند باشد. برخی از افراد برای خنککردن کودک از پنکه استفاده میکنند. داستان مشابهی در مورد اینکه وزن کودک را کجای شکم تحمل می کنید وجود دارد. با وجود واکسن آبله مرغان، نیازی نیست که کودک خود را در معرض خطر عمدی قرار دهید. در ماه 7 بارداری وزن کودک حدود 1 کیلوگرم بوده و قد تقریبا 35 سانتی متر است. با این حال، داروهای ضد ویروسی معمولاً برای کودکان سالم بالای 1 ماه و زیر 12 سال که به آبله مرغان مبتلا میشوند، توصیه نمیشود. به صورت نادر، آبله مرغان در کودکان هم میتواند عوارضی جدی داشته باشد. کلرفنامین بیشترین استفاده را برای این منظور دارد و همچنین میتواند برای بهبود خارش در طول روز مفید باشد، اما ممکن است به عنوان یک عارضه جانبی باعث خواب آلودگی شود.

این ماده علاوه بر تقویت هوش و عملکرد مغز جنین در دوران بارداری میتواند بر روی ظاهر نوزاد نیز تأثیرات جالب توجهی داشته باشد. با این حال اگر نوزادی دارید که مبتلابه آبله مرغان است یا کودک شما دارای مشکلاتی مثل سیستم ایمنی ضعیف و مشکل تنفسی است، یا تاولهای روی پوست او عفونی شدهاند، حتما به پزشک کودک مراجعه کنید. برخی از والدین فرزندان خود را تشویق میکنند که برای ابتلابه آبله مرغان به افراد مبتلا نزدیک شوند. در واقع بیشتر در ایام قدیم، برخی از والدین به صورت عمدی کودکشان را در معرض ابتلابه آبله مرغان قرار میدادند. داروهای ضد ویروسی همچنین برای بزرگسالان و نوجوانانی که به آبله مرغان مبتلا میشوند، استفاده میشود، زیرا آنها نیز در معرض خطر بالاتری از عوارض هستند. با اینکه غذاهایی که در دوران بارداری باید خورده شود، اهمیت دارد؛ غذاهایی که ممنوعیت دارند از آن مهمتر هستند؛ زیرا این مواد میتوانند به بدن آسیب برسانند. این کار قبلاً محبوب بود، اما اکنون توصیه نمیشود، زیرا اگر آب خیلی سرد باشد، رگهای خونی زیر پوست او باریکتر (منقبض) میشوند. پزشکان میگویند اگر فردی به این عفونت مبتلا شود، تا 90 درصد افراد نزدیک به آن فرد نیز به این بیماری مبتلا میشوند.

شناخت درست این مرحله و توانایی مدیریت آن باعث میشود تا زایمان ایمنتر و سالمتری را پشت سر گذاشته و با خیال راحت نوزاد خود را در آغوش بگیرند. عوارض و پیامدهای که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند شامل فشار خون بارداری (فشار خون بالا)، پره اکلامسی یا اکلامسی، زایمان زودرس، تولد نوزاد کوچک و یا مرده زایی بودند. آزمایش خون میتواند مصونیت نسبت به آبله مرغان در افرادی که مطمئن نیستند به این بیماری مبتلا شدهاند یا نه را تأیید کند. انجام دو یا چند آزمایش خون جهت بررسی میزان هورمون بارداری یا hCG در فواصل زمانی مختلف، مثلا در هر 48 ساعت می تواند تا حدی مشخص کننده طبیعی یا غیر طبیعی بودنبارداری شما باشد. شاید بهتر باشد فقط پنجره را باز کنید یا از یک پنکه در طرف دیگر اتاق استفاده کنید تا هوا در گردش باشد. البته باز هم تاکید میکنیم که ورزش شما باید سبک باشد.

باز هم، اگر هوای پنکه خیلی سرد باشد، ممکن است به جای تاثیر مثبت باعث بدترشدن حال کودک شود. با وجود آنکه شما از 16 هفتگی به بعد میتوانید این موضوع را از طریق انجام سونوگرافی و آزمایشات بالینی معتبر انجام دهید، اما خیلی از والدین دوست دارند خیلی قبل تر از این زمان، از جنسیت کودک خود مطلع شوند. شما می توانید اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه مراقبت از نوزاد تازه متولد شده را از طریق مشاوره کودک کسب نمایید. اگر کودک شما قبلا آبله مرغان نداشته و در یکی از گروههای زیر قرار دارد، در صورت تماس با آبله مرغان یا علائم آن باید فورا به پزشک مراجعه کنید. بیشتر بخوانید: آبله مرغان چیست؟ در مورد زونا نیز، اگرچه این بیماری ناشی از ویروسی است که باعث آبله مرغان میشود، اما در کودکان شایع نیست و بیشتر در افراد بالای 50 سال دیده میشود. خطر عوارض جدی این بیماری در بزرگسالان بیشتر است. این مادران رفتارهای جسورانه و تهاجمیتری دارند. کودکانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. از مشخصات این سردردها این است که با مصرف مسکنهای معمولی بهبود پیدا نمیکنند و ادامه دارند. با این حال، وجود جریان ملایم هوا در اتاقی که دمای متعادلی در حدود 25 درجه سانتیگراد دارد، ممکن است مفید باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دکتر زنان و زایمان تهران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.


[ بازدید : 14361 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 25 مرداد 1402 ] [ 17:38 ] [ marshalts ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]